چگونه به بهبود عملکرد کلیه برای بیمار با کراتینین 2.4
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به بهبود عملکرد کلیه برای بیمار با کراتینین 2.4

چگونه به بهبود عملکرد کلیه بیمار با کراتینین 2.4؟ در درمانگاه، سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی توسط تابع کمتر کلیوی ایجاد می شود، به طوری که از سطح کراتینین می توانیم درباره عملکرد کلیه مطمئن شوید. از سطح 2.4 ما می توانیم مطمئن شوید که عملکرد کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده است، بنابراین ما باید اقدامات برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.

چگونه به بهبود عملکرد کلیه.

در واقع، هر دو از رژیم غذایی و عادت زندگی سالم برای حفاظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر مفید است، اما آنها به اندازه کافی برای بهبود عملکرد کلیه است. نکته کلیدی برای بهبود عملکرد کلیه است که به ترمیم کلیه های آسیب دیده، بنابراین شما باید به دنبال کمک از درمان منظم.

برتر هفت درمان یک سری از طب چینی از درمان بیماری های کلیوی است، با هر دیگر آنها می توانند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از کلیه ها در همان زمان همکاری داشته است. آنها به عنوان داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، کامل حمام Therpay، دایره درمانی، انما درمان، طب چینی و فتیلهگذاری درمان خوراکی شناخته شده است. هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود را، بنابراین در طول درمان، پزشکان طرح درمان های مختلف برای بیمار ترتیب توجه به شرایط بیماری خود را. اگر می خواهید بدانید که چه نوع از درمان برای شما بهتر است، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را به ما از طریق ایمیل ارسال و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

اگر شما هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه و یا تاسیسات بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام زیر را ترک، ما در اینجا در حال انتظار به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: